Uw kennismaking met Regron start middels een vrijblijvend, informatief gesprek, bij voorkeur bij u thuis en uiteraard op een tijdstip dat ú schikt. Wij nemen graag de tijd om persoonlijk met u kennis te maken en alle ins & outs van uw woning te vernemen. Voorts zullen wij u onze uitgekiende werkwijze uiteenzetten en u een aantrekkelijk courtagevoorstel doen.
Door onze 30-jarige ervaring en bijna 20-jarige kennis van de lokale woningmarkt kunnen wij een realistische opbrengstverwachting aangeven en aan de hand hiervan de meest geschikte vraagprijs adviseren.
Besluit u voor Regron te kiezen, dan stellen wij een persoonlijk verkoopplan op, waarbij wij samen met u een optimale verkoopstrategie voor uw woning uitstippelen. Na goedkeuring van onze professionele fotoreportage en tekstvoorstellen zullen wij uw woning conform genoemd plan te koop aanbieden, waarbij in ieder geval het landelijke NVM-uitwisselingssysteem Tiara, Funda en onze eigen website www.regron.nl een rol spelen.
Indien u dat wenst maken wij een fraaie, ingebonden presentatie van uw woning en dragen wij graag zorg voor een tuin-, balkon- of gevelbord.
Het spreekt vanzelf dat bezichtigingsaanvragen voor uw woning snel gehonoreerd moeten worden en dat uw makelaar hierbij geen “9-tot-5” mentaliteit mag hebben. Wij maken de aanvragen minimaal een dag te voren aan u kenbaar, leiden de aspirant-kopers op het afgesproken tijdstip rond en staan ze vakkundig te woord. Onze makelaar brengt uiteraard ‘s avonds even telefonisch verslag bij u uit.
Zodra er op uw woning geboden wordt, zullen wij in overleg met- en namens u de koopsomonderhandelingen voeren. Behalve de koopsom zijn uiteraard ook de aanvullende condities van groot belang. Indien een volledige overeenstemming wordt bereikt, zullen wij de gemaakte afspraken in de koopakte vastleggen, welke wij na bespreking en ondertekening door alle betrokken partijen aan de overdrachtsnotaris zullen toezenden.
Na ontvangst van de notariële leveringsakte en afrekening zullen wij deze voor u controleren en uw eventuele vragen hieromtrent beantwoorden. Voorts maken wij een afspraak met u en de kopers voor de voorinspectie van uw woning.
Na de voorinspectie vergezellen wij u naar de notaris voor de notariële overdracht. Na ondertekening van de z.g. leveringsakte en overhandiging van de sleutels is uw verkooptransactie afgerond!
We vertellen graag meer over onze dienstverlening. Bel of mail voor een afspraak.