Huis verkopen in 7 stappen

Het verkopen van uw huis is een belangrijke stap, en bij Regron zorgen we ervoor dat dit proces soepel en succesvol verloopt.

Stap 1

Kennismaking

Uw kennismaking met Regron start met een vrijblijvend en informatief gesprek, bij voorkeur bij u thuis en uiteraard op een tijdstip dat ú schikt. Wij nemen graag de tijd om persoonlijk met u kennis te maken en alle ins & outs van uw woning te vernemen. Tenslotte zullen wij u op basis van onze uitgekiende werkwijze een aantrekkelijk courtagevoorstel doen.

Stap 2

Waardebepaling

Door meer dan 30 jaar aan ervaring en grote kennis van de lokale woningmarkt kunnen wij een realistische opbrengstverwachting aangeven en aan de hand hiervan de meest geschikte vraagprijs adviseren.

Stap 3

Verkoopplan

Besluit u voor Regron te kiezen, dan stellen wij een persoonlijk verkoopplan op, waarbij wij samen met u een optimale verkoopstrategie voor uw woning uitstippelen. Na goedkeuring van onze professionele fotoreportage en tekstvoorstellen zullen wij uw woning te koop aanbieden. Hierbij kunt u gebruik maken van ons zoekersbestand en dat van collega-makelaars, onze social media, onze website Regron.nl, uw unieke woningwebsite en Funda. Tenslotte kunnen we zorgen voor een tuin-, balkon- of gevelbord.

Stap 4

Bezichtigingen

Het spreekt vanzelf dat bezichtigingsaanvragen voor uw huis snel gehonoreerd moeten worden en dat uw makelaar hierbij geen “9-tot-5” mentaliteit mag hebben. Wij maken de aanvragen ruim van tevoren aan u kenbaar, leiden de aspirant-kopers op het afgesproken tijdstip rond en staan ze vakkundig te woord. Onze makelaar brengt uiteraard dezelfde dag nog verslag bij u uit. Naast het persoonlijke contact met de makelaar kunt u dit allemaal nauwgezet volgen via ons online klantendossier. U blijft exact op de hoogte rond de verkoop van uw woning.

Stap 5

Biedingsproces

Bij een bod op uw woning voeren wij in overleg met u de onderhandelingen over de koopsom en voorwaarden. Na overeenstemming tussen alle betrokken partijen leggen we de afspraken vast in de koopakte en sturen deze naar de overdrachtsnotaris. Het verloop van de biedingsprocedure en de afwikkeling kunt u als opdrachtgever, allemaal nauwgezet volgen via ons online klantendossier.

Stap 6

Juridische zaken

Na ontvangst van de notariële leveringsakte en afrekening zullen wij deze voor u controleren en uw eventuele vragen beantwoorden. Vervolgens  maken wij een afspraak met u en de kopers voor de voorinspectie van uw woning.

Stap 7

Sleuteloverdracht

Na de voorinspectie kunnen wij u vergezellen naar de notaris voor de notariële overdracht. Na ondertekening van de z.g. leveringsakte en overhandiging van de sleutels is uw verkooptransactie afgerond!

Laten we samen uw volgende stap zetten!

Bent u op zoek naar advies, wilt u een afspraak maken, of gewoon meer weten over onze diensten? Neem gerust contact met ons op. Ons team van experts is slechts een telefoontje of e-mail verwijderd!